Audyty
Oferowane przez ACCEN audyty bezpieczeństwa mają na celu sprawdzenie czy spełnione są minimalne wymogi Polskiego Prawa w zakresie bezpieczeństwa pracy na wysokości. Oparte są na obowiązujących przepisach oraz międzynarodowych standardach wyznaczanych w tym zakresie. Audyty bezpieczeństwa pracy na wysokości realizowane przez ACCEN składają się z kilku etapów.
Etap pierwszy audytu bezpieczeństwa to precyzyjne przygotowanie planu i zakresu wraz z terminarzem czynności.
Etap drugi to zapoznanie się z Przedsiębiorstwem, w którym przeprowadzane są audyty bezpieczeństwa.
Etap trzeci to opracowanie podsumowania wizyty – raportu z przeprowadzonych działań wraz ze wskazaniem obszarów, gdzie wymogi bezpieczeństwa nie są spełnione. Zaproponowanie optymalnych rozwiązań zabezpieczających pracowników podczas wykonywanych prac. Przekazanie zleceniodawcy raportu z audytu bezpieczeństwa.
Audyty bezpieczeństwa kończy podsumowanie i przedstawienie raportu zbiorczego, ze wskazaniem głównych obszarów, gdzie w pierwszej kolejności konieczne są do wdrożenia akcje naprawcze.